Objednávání náhradního dílu na určitý typ přístroje lze rozdělit do dvou základních kroků:
Krok č.1 Zjištění objednávacího Čísla náhradního dílu.
Krok č.2 Samotné objednání náhradního dílu.
Krok č. 1:
Znáte-li objednávací Číslo náhradního dílu, přejděte hned ke Kroku č. 2.
Neznáte-li jej postupujte dle následujícího postupu:
Pro stanovení objednávacího čísla náhradního dílu vycházíme z označení přístroje, které je uvedeno na jeho typovém štítku.
Pro vyhledání náhradního dílu pro stroj Black+Decker klikněte zde
Pro vyhledání náhradního dílu pro stroj DEWALT klikněte zde
Pro vyhledání náhradního dílu pro stroj STANLEY klikněte zde
Nyní se nacházíme v sekci technické podpory.
Do vyhledávacího pole zadáme číslo výrobku tzn. označení přístroje dle typového štítku /např. CD115/ - píšeme vcelku, bez mezer a kliknutím na symbol lupy spustíme vyhledávání.
Ve zobrazených výsledcích vyhledávání dále zvolíme typ našeho přístroje, opět dle typového štítku /např. 4/ a kliknutím na pole INFORMACE O VÝROBKU spustíme vyhledávání.
Klikneme na VÝKRESY a na výkrese, který se nám zobrazí vybereme požadovanou součástku /např. rotor č.1/ a kliknutím na číslo dostáváme Číslo náhradního dílu = 10040001-00.
Pozn.
Některé náhradní díly jsou rozděleny dle napětí v síti, resp. země pro kterou je výrobek určen. Vybíráme proto napětí 230V nebo zemi QS nebo DE.
Nakonec si ověříme dostupnost vybraného náhradního dílu. Kliknutím na jeho číslo v dané zemi /QS/ zjistíme v Obecných detailech výrobku že díl je dostupný, Stav – Active.
Tímto způsobem vyhledáme všechny požadované náhradní díly.
Krok č.2:
Nyní postoupíme k samotné objednávce do E-shopu pro smluvní partnery nebo pro neregistrované zákazníky.
V sekci Vyhledání zboží napíšeme do okna Zboží číslo číslo náhradního dílu a potvrdíme - vyhledat
Nalezené zboží přesuneme do košíku - do košíku
Opakovaným postupem naplníme košík libovolným množstvím požadovaných náhradních dílů.
Po naplnění košíku přejdeme do sekce >> Pokladna >>
V sekci Objednávka číslo zvolíme jakékoliv číslo pro případnou Vaši evidenci objednávky. Dále vyplníme Fakturační a v případě že je odlišná i Dodací adresu.
Zvolíme Způsob dopravy / při dopravě poštou a PPL připočítáváme dopravné dle platných ceníků přepravce/ a případné částečné vykrytí objednávky. Částečné vykrytí znamená, že okamžitě budou zaslány položky které jsou skladem, ostatní pak ihned po jejich dodání od výrobce. V tomto případě je ale dopravné účtováno pro každou samostatnou zásilku.
Objednávku potvrdíme kliknutím na odkaz >> Potvrdit objednávku >>
Tímto je proces objednávání ukončen, objednávka je zaregistrována a zboží je automaticky expedováno v nejbližším možném termínu, tj. zpravidla nejpozději následujícího dne.
Přestože naše skladová evidence obsahuje cca 40.000 položek, může se stát, že požadovaný díl není momentálně skladem. V takovém případě se termín dodání prodlužuje na 2-3 týdny.